Pareri , opinii clienti

Clientii sunt rugati sa posteze aici pareri legate de calitatea si eficienta produselor primite, de locurile in care au pescuit cu aceste produse si capturi. De asemenea , acceptam si critici , deoarece nimic nu este perfect precum si idei , sugestii despre cum am putea imbunatati produsele . Multumim pentru alegerea dumneavoastra .

30 de comentarii:

1. impecabile si f bine lucrate.am comandat strimere de avat, taparine de oblet si clean si cateva tapine de scrumbie. excelente. abia astept sa le dau la apa. mihai giura, galati

2. am comandat streamerele dupa ce am citit pe diferite forumuri ca stiuca si nu numai ,poate fi pescuita si cu asemenea naluci.abia astept sa le testez si sa vad care este rezultatul.sunt f bine lucrate iar expedierea s-a facut in timp f scurt de la comanda.
    recomand. csaba barothi-constanta

3. Am comandat la Marius si anul trecut taparine de scrumbie si am fost multumit de ele. peste nu s-a prins ca anii trecuti , dar nu din cauza taparinelor ci pentru ca n-a fost asa mult. vreau insa sa spun ca se cunoaste experienta acumulata si ca taparinele facute de marius acum , din care am comandat 10 buc sunt mult mai reusite decat cele de anul trecut , si clar peste ce se gaseste in magazin si cred cu certitudine ca vor aduce si rezultatele asteptate. bvo mariuse. apropo , merci si de cadoul surpriza din pachet :) f tare taparina d obleti , abia astept vara . CRISTI , Bucuresti

4. am comandat anul trecut 15 taparine rosii si galbene , alb cu verde gasind in magazine . bineinteles ca atunci cand au vazut cat sunt de bune prietenii mi-au cerut si ei si am ramas cu 2,3 bucati . anul asta deja am comandat cate 10 albe,verzi , rosii , galbene si fosforescente . cum mai zicea cineva se vede ca sunt mult mai bine lucrate ca cele de anul trecut si banuiesc ca si rezultatele vor fi pe masura. desi a durat o saptamana jumate pana le-am primit , faptul ca sunt lucrate la mana scuza acst lucru , dovedind totusi seriozitate si promptitudine. felicitari si sigur voi reveni cu alte comenzi in sezon si bineinteles cu parari. Adrian din Tulcea.

5. PRODUSELE SUNT EXCELENTE. CALITATEA LE SITUEAZA IN FRUNTEA CELOR DE PE PIATA IAR PRETUL , ESTE MULT SUB CEL AL PIETEI. UITATI-VA PE UN SITE DE PROFIL DIN EUROPA SI VETI VEDEA CA ACOLO UN STREAMER DE STIUCA COSTA UNDEVA LA 7 EURO. PRETUL MUSTELOR ARTIFICIALE ESTE DE ASEMENEA APROAPE DUBLU. CRISTI, VALCEA .

1. Amice, mai uită-te si la salariul europenilor si pe urmă poti face si comparatia (sau esti un pui de parlamentar?)

6. am prins anul trecut scrumbie foarte bine cu taparinele rosii, simple, fara bila ( au avut bilute fosforescente dar le-am spart cu varful unui clestisor ) . Anul acesta vad ca sunt mult mai interesante , in consecinta o sa iau si din acestea cateva bucati.
    Cosmin, Calarasi

7. Excelente taparinele de anul acesta. Deja cele rosii si-au facut treaba . am legat 2 taparine-una rosie si una alb cu verde si am avut rezultate excelente.batul este de 4 metri si mi-a permis asta.
    Dan, Galati

8. as vrea sa invat sa fac taparine manual exclusiv numai stavride mailul meu bibihalat@yahoo.com pescuiesc numai la mare toamna

9. Am cumparat de o luna de la dl marius niste taparine de oblete cu care in fiecare weekend prind la jiu foarte multi obleti si cleni . recomand produsele caci sunt bine facute si chiar se prinde peste cu ele. o sa doresc sa comand si niste taparine de scrumbie de pe acum chiar daca unele sunt mai scumpe ca-n piata ptr ca am vazut ca si acelea sunt foarte prinzatoare.
    dragos, craiova.

10. vreau sa va spun sa am pescuit pe o balta in care se afla foarte multi avati si mergand la pescuit am vazut cu se hraneste acesca cu pesti mici respectiv oblete(angeroana) si rapeau f violent si mam gandit sa imi cumpar cateva naluci speciale pentru avat si vreau sa zic ca sunt foarte scumpe si ma costat o gramada de bani si am cumparat numai de la firme cunoscute.in saptamana care a urmat respectiv duminica am plecat la pescuit pe acea balta si am pescuit la avat o zi intreaga si nu am prins nimic si sincer mam descurajat.culmea este ca avatii se raneau chiar din minut in minut si imi dadeam seama k se hraneau dupa cum atacau si mai ales la supafata pestii mici se speriau si nu stiau incotro sa o ia chiar iesind pe malul apei si ii vedem cu ochiul liber la jumatate de metru 1m .va rog frumos care aveti mai mare experienta in pescuitul avatului sa ma ajutani cu niste sfaturi utile.va multumesc pentru intelegere. FIR INTINS

11. Buna ziua ... in primul rand , vreau sa clarificam un lucru ... avatul nu sta in balti ( personal nu am auzit de existenta vreunei asemenea balti , cu avat in ea ) . Avatul traieste doar in ape curente , chiar foarte curente . Probabil ce ati vazut dv sarin la suprafata apei dupa maruntis , fie a fost biban , fie rosioara mare ( rapitoare si ea ) fie stiuculite .. avat in nici un caz , adica nu imi vine sa cred . Daca spuneti ca a jucat toata ziua , as inclina sa cred ca a fost rosioara sau biban . Va trebuie niste rotative mici , no 1 , cu care sa pescuiti la suprafata apei . Din produsele facute de mine va recomand taparinele de rosioara sau cele de clean ( cu carlige mai mari , no 14 , la care sare si avatul f bine - vedeti filmul din galeria foto / video ) . In cazul in care vreti sa mai discutam , la rubrica contact gasiti nr meu de tel si ma puteti suna oricand.

12. Am vazut pe "Fishing & Hunting", pescuind la avat pe lacul Balaton si nu numai. Probabil ca in Ungaria o fi apa mai buna ca au populat baltile si cu biban dungat (alb cu dungi negre) sau o fi un avat modificat genetic :)

Marian, Galati

13. Totusi , sa nu comparam Balatonul cu nici o " balta " de pe la noi .. nu cred ca exista vreun criteriu de comparatie :D Avat am vazut si eu acolo , prins la fly fishing, cu streamre ... dar din experienta mea de pana acum nu am auzit de vreo balta in romania care sa tina avat ... o fi poate , dar eu nu stiu.. daca cineva are asemenea info, sa ne lumineze si pe noi, mai cu masura cel care a deschis aceasta discutie ...

14. Mariuse , felicitari pentru felul in care ai dezvoltat toate produsele . Mi-au ajuns si mie taparinele comandate , ieri , si tin sa spun ca sunt extraordinar de bine lucrate , asta justificand si timpul destul de maricel de realizare - a durat o saptamana si ceva pana cand le-am primit . Anul acesta am apelat la Marius mai din timp , pentru a fi sigur ca am lucru de calitate pe care ma pot baza cand va incepe scrumbia. Am prins si cu cele de anul trecut insa am convingerea ca acestea vor fi si mai bune.
    Cu tot respectul , Andrei Ionita - Bucuresti

15. Salut,

O sa ma duc saptamana viitoare, vineri pe la Ciocolate sa incerc la scrumbie. Crezi ca e prea devreme?
    Victor Chitoiu (Craiova)

16. Victore, e pierdere de timp ... in MH in jurul datei de 1 Mai preconizez ca se merita mers . Azi am trecut pe la Gruia , insa nu a luat nimeni nimic...
    Vezi si

Cand va ajunge prin zona , voi posta cu siguranta pe prima pagina pe site .

17. Ideal ar fi sa ajunga spre sfarsitul prohibitiei si pana la anul sa se faca ceva cu legea asta de rahat.

Borza.

18. Nu e bine sa puneti suma minima de 50 lei deoarece eu doresc doar o taparina de oblete sa dau cand ma plictisesc. Din cate am inteles o astfel de taparina costa undeva in jur de 13 lei(4 furnici si un buldo)

19. :) e bine sa fie o suma minima ... orice site cu articole de pescuit , sau cel putin 90 % din ele folosesc aceasta practica ... nimeni nu va merge sa faca un colet , sa-l puna la posta , sa mearga sa ridice rambursul doar pentru un colet de 10 lei ... nu stiu daca ma intelegeti ...
    alt aspect il reprezinta faptul ca atunci cand mergi la peste e bine sa ai cate 2..3 exemplare dintr-un lucru ... model de carlige, plute, etc... aici intra si taparina... te trezesti ca merge pestele bine pe ea , fie de avat fie de oblet fie de scrumbie , stiu eu cum o pui intr-un pom si o lasi acolo apoi ce faci ? comanzi alta taparina..iar bani de transport , iar timp pierdut atat pt dv cat si ptr mine..ptr o taparina.
    daca sunteti din severin, va pot oferi si o musca , dar sa fac drumuri la posta ptr o taparina, sincer nu e ok ptr mine.

20. Multumiri pentru comanda facuta , care m-a impresionat prin finetea lucrarii. Mai in primavara am sa va comand si taparine pentru scrumbie si pentru mare . Cu stima Tony . Bucuresti.

21. Pe unde este Scrumbia?:) victor

22. Buna seara!
    Va rog sa-mi spuneti pe ce marime de ace sint mustele pentru obleti; aveti si pe 16 si pe ace de 18?

23. se pot face pe ce marime doriti dv ... 16...18...20... 22( putin mai greu ) .

- Marius -

24. Multumim marius pentru taparine , sunt foarte bine lucrate , in seara asta le facem proba in port ca a intrat scrumbia.

George Constanta

25. Am primit astazi taparinele, adevarate bijuterii, multumesc Marius! Astept si taparinele de scrumbie :)

Toate bune,
    Dorian

26. am facut comanda de nsite linii de avat cu streamere. la inceput mi s-au parut cam scumpe dar cand le-am primit m-am convins ca arata foarte bine si ca vor fi pe placul avatilor lucru confirmat in ultimele 2doua trei iesiri cand am prins destul de multi avati intre 2 si 4kg cu acestea. Recomand cu cea mai mare incredere.

27. Scrieti va rog miste adrese ca sa cumparam si noi niste adrese

28. Cele mai bune taparine. Am luat la recomandarea cuiva pentru sezonul 2022. Am prins cel putin dublu fata de toti cei din jurul meu cu ele. Pentru 2023 deja am dat comanda din iunie, le astept si sa vina sezonul ca avem cu ce.

29. Cel care le confectioneaza este o persoana foarte serioasa , am colaborat cativa ani la rand. Si am colaborat cativa ani , pentru ca de departe sunt cele mai eficiente si bine lucrate taparine de pe piata. Marius sa ai spor si astept sa mi trimiti comanda pentru sezonul viitor.